Tisdag

Idag har det hänt lite saker i det arbetslösa livet, inte överdrivet mycket saker men en liten tur till Charlestown fick det iallafall bli. Kompanjonen Svanlind blev med och det som stod på schemat var att ta en fika med en utav hennes gamla klasskompisar, mycket trevligt! Vi placerade våra arslen på Wayne's coffee, satt och sörplade på varsin kaffe medans vi spanade in ett gäng färjestadspelare. Efter någon timmes skvaller och skitsnack tog vi pärlan hemåt igen och här sitter jag. Har precis smällt i mig stekt ägg med lite pasta, ganska konstigt kombo men det slank ner! Om några timmar trillar lite tjejer in för en myskväll med Idol och Miss Segret Agent 2, men innan dess ska jag sätta på kaffekokaren, dricka några köppar, söka lite jobb och städa inför morgondagen :) 

Så har min mycket intressanta tisdag sett ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0