Sunshine baby

Lördag.. Ja, fika och lite tvätt fick det bli idag. Fika är i och för sig inget som är ovanligt nu för tiden, men tvätt blir allt mer ovanligare i min vardag. Av någon anledning skjuter jag upp allt som har med tvätt att göra tills tvättkorgen är så full så jag knappt kan lyfta den. Knepigt det där. Men idag fick jag iallafall tummen ur och steg ur sängen redan 09.00 och började tvätta, jodå! Duktig kan jag allt vara om bara viljan är med! Efter någon timmes tvättning var det bara att hoppa in i bilen och rulla iväg till Holgers där det fick bli en köpp kaffe och lite snack, mys som alltid! 

Nu då? Disney Channel står på och jag har precis smällt i mig en tallrik med pastasallad.. Ikväll ska vi till Monkibäng för lite matlagning och allmänt mys. Men tills dess ska jag nog försöka sysselsätta mig med att måla naglarna, färga håret eller något annat roligt.. Eller kanske rent av ta en promenad ner till mor? Det är ju trots allt inte allt för ofta man ser det ansiktet. Min kära mamma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0