Mmmmh!

Igår var det en bra idag, för igår var min tremännig Linnea i Säffel och hälsade på. Det var mys! Vi luktade till oss fika så vi placerade oss på Holgers i några timmar, allt som har hänt var ju tvunget att tas igen. När vi sen fick lite träsmak i röven så drog vi vidare till bowling och Linnea fick den revansch hon ville. SEN, fick det bli en romantisk middag på Bella Rosa och oj oj oj vad go deras pasta carbonara är. Den rekommenderar jag! Line kom inramlandes efter en stund och sen var det bara att låta skitsnacket flöda. Exakt så som det ska vara!

Kvällen bestod inte av så värst mycket, solade med Linepine och sen slog vi ner våra bakdelar i hennes soffa framför IDOL och Kungarna av Tylösand. Verkar bara vara jag som tycker den serien är och kommer förbli en guldserie. Dock har de ju tagit allt efter Jersey Shore men det gör inget för personerna i Sverige är ju myyycket roligare. Sjuka människor det finns, men underhållande kan man ju inte komma ifrån att det är iallafall.

Idag är det torsdag vilket betyder att dagen bjuder på ett besök till Herrgårdsgymnasiet, där vi ska sitta och sörpla i oss kaffe på torget, kika in folk och skvallra med/om lärare. Så som det brukade vara, för bara några månader sen. Vad dagen sen bjuder på, ja det vet man aldrig... Är man arbetslös som jag så har man inte så mycket planer.
Har jag nämnt att det arbetslösa livet är rätt tråkigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0