Arbetslös Carro, yiiha!

Ok, det arbetslösa livet suger rätt så hårt just nu. Att gå och vänta på att få höra något från grannlandet börjar bli rätt så långtråkigt. Plånboken börjar sakta men säkert sjunka ihop och jag TÄNKER INTE ta pengar från mitt resekonto. Har fått en tid på Lindbacken sen jag slutade i somras, fick komma tillbaka och jobba ett 16-21 pass i torsdags och det var härligt att komma tillbaka i mina rosa foppatofflor i några timmar. Men en tid på en månad, nja det klarar man sig inte så mycket på.

Nya tag får det bli, Oslo igen kanske? Helmysig stad det där. Jodå, småstadstjejen som går vilse i Åmål gillar Oslo. Inte illa pinkat det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0