Bra avslut på veckan!

Hm, söndag.. Söndagsångest. Imorgon börjar en ny vecka med nya prov, inlämningar och läxor. Men samtidigt börjar det en ny vecka som kommer föra oss ännu närmre studenten.
Den här söndagen kommer faktiskt inte vara så pjåkig ändå, nämligen dubbeldos av Joel Kinnaman idag! I eftermiddag ska Snabba Cash ses och som jag längtat efter att se den filmen! Inte nog med det, utan ikväll sänds ju Johan Falk också! Halelulja.

Innan det är dags att packa ihop sig i mammas golf och bege sig till Karlstad biograf ska jag plugga, sola och laga middag till mig själv. Jappjapp, jag ska laga mat! Dock vet jag inte vad det blir för mat men känner jag mig själv rätt blir det mackaroner och falukorv. Snabbt att laga och går snabbt ner i kistan, bra käk! 

Nu ska jag brumma iväg till solariumet och som ett avslut på detta inlägget får ni en stor dos av ingen annan än en likblek Lindgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0