Lovely friday!

Fredagen är tillbaka och snöstormen likaså! Är det inte underbart, eller vad säger ni? 
Fy fan, den ironin kände jag ända nere i tårna och det hoppas jag att ni också gjorde. Inte för att fredagen är tillbaka då naturligtvis, utan för den förbannade skitsnön som aldrig vill försvinna! Jag är SÅ trött på snö nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag vill bara ha sommar, sol och värme! Fast.. Det är väl något som jag knappast är ensam om att vilja ha.

Nåja, fredag idag i alla fall och det är positivt som fan. Den här veckan har varit hemsk, jävlig och äcklig. Två prov, sociologi och filosofi, för er som är intresserade. Jag trodde att vi hade historia c inlämningen den här veckan, men i onsdags kom allas vår Brålis med den underbara nyheten att den uppgiften inte ska vara inne förrän Nästa fredag. Så jag hade stressat skiten ur både mig själv och kära Monika. Så nästa vecka (veckan innan lovet) har jag en liten lista på vad som ska vara klart innan fredagen, det ska bli spännande och se hur många saker som är förbockade och vilka saker som kommer finnas kvar på att-göra-listan efter lovet också.

Nu är det helg och fy fan vad jag ska njuta av ledigheten. Planerna för ikväll är 109 års kalas nere på mångatan. Mamma har fyllt år, Lars har fyllt år och Fredrik har fyllt år, så huset ska bli fullt i folk med god mat och god dryck! Morgondagens planer finns inte, troligtvis kommer kvällen sluta med att alla brudar + jag ligger döda i min soffa med massa gottigsaker och tittar på film, fiser och rapar.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0